2010. augusztus 26., csütörtök

Új szapanöntő formák - megérkeztek

Nézegettem a játékhoz írt megjegyzéseket és úgy látom legalább annyian a kör alakú szappan mellett voksoltatok, mint amennyien a hasáb alakút szeretitek. El is kezdtem keresni iziben a megfelelő formákat, háááát nem volt könnyű dolgom. A szilikonos muffinsütők voltak a fő célpontok, mivel belőlük a legkönnyebb kivenni a szappant. Viszont nekem nem tetszenek a muffin formájú szappanok :(
Tegnapelőtt az egyik aukciós oldalon "szembejött" velem az a forma, amire vágytam :) Kör alakú, függőleges oldalú, amellyel igazi kör alakú szappanformát kreálhatok majd.
Azoknak is van jó hírem, akik a tömbszappanokat szeretik, ezután párhuzamosan készülnek majd. Amelyeket nem mintáztam eddig sem, ezután kör formában is elkészülnek, a márványosak hasábok maradnak.
Kezdetnek egy új sós szappan készül. Majd a jó öreg, csúnyácska hajmosó szappanomat készítem el benne újra. Ez a szappanka beleragadt a formákba, így nem is mutattam meg. Ajándékba osztogattam azoknak, akik rendeltek tőlem, de olyan mennyiséget sikerült összehoznom, hogy még mindig van belőle. Osztatlan sikert aratott, kivétel nélkül mindenki tetszett a hatása (megjegyzem én is ezzel és a tojásos-citromlés-szódabikarbónás kencével felváltva mosok azóta hajat).

3 megjegyzés:

  1. A hasáb formájút milyen kiöntőformában készíted? Ha valami tepsi félében, akkor mivel vágod hasábra, hogy nem látszik a kés nyoma?

    VálaszTörlés
  2. Szia Kera, én küldök neked ajándékot a Latinka által meghirdetett ajándéklánc játékban. A cimet ahova szeretnéd megkapni ajándékomat kérlek ird meg erre az email cimre: cozma_gaby@yahoo.com vagy cozmagabriella@freemail.hu .
    Remélem nem fogok csalódást okozzni, még nem vettem rész ilyen játékban. :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa, én eszkábáltam össze egy szappanöntő formát maradék bútorlapokból, ezt bélelem ki sütőpapírral, így biztosan nem ragad bele. És egyenlőre késsel vágom őket (előtte vonalzóval mérem hogy egyformák legyenek)Kb. 3 hét után szoktam burgonyahámozóval a sarkokat lekerekíteni. De már megvan a szappanvágóm terve, csak gitárhúrt kellene szereznem hozzá :) azt hiszem azzal sokkal szebben tudom vágni majd.

    VálaszTörlés